Nazmomy 18+4teyiz. Az evvel ilk defa gerçekten hissettim sanırım karnımda uzunca bir zaman seğirme oldu sizler nasıl bir hisse sahipsiniz çok merak ettim😍😍
Sevden1 Nazmomy ben gluk gluk diye tanımladım😂aynen seğirme gibiydiii sonrasında sürekli tekrarlayınca bebeğim hareketi olduğunu anladım
Nazmomy Sevden1 Evet bende ne olduğunu anlayamadım üzülüyordum neden hissetmiyorum diye ama süre uzayınca anladimki bebeğim çok mutlu oldum😍
Akrepbebek Nazmomy bizde geçtik o zamanlardan 😂😂 biraz daha sabır dışarıdan da hissedeceksin 😂 en guzeli de dışarıdan hissetmek😂
Remziye_2121 Nazmomy inş geçersiniz ama sert hızlı ve güçlü tekmelere hazır olun benimkisi beni resmen sarsıyor
Bir_tospik_beklerken Benimki çok güzel vuruyor bildiğin😄😄 bugün hiç hissetmedim babası konuştu şimdi hiç yerinde durmuyor 😄😄😄 dışardan görebiliyorum haraketlerini
Nazmomy Akrepbebek inşAllah heyecanla bekliyorum buna bile çok sevindim dışardan görebilsem nolur bilemiyorum.😌
Remziye_2121 Nazmomy rabbim sana inş tattırır bu duyguyu ve sağlıkla bebişleri kucağımıza alırız inş🙏🌺