Nagihan37 Arkadaşlar merhaba ben sezaryenle doğum yapıcam ilk gebeliğimde sezaryen oldu genel anesteziyle oldu ama aağrılarım çok şiddetliydi ve 4 saat sonra kendıme gelebildim çok ağır geçti gözümü açamadım çocugumla ilgilenemedim konuşamadım kafamda deli sorular var spinalmi olsam belden uyuşturmalı dahamı iyi olur kendimde olurum sizin önerilerinizi istiyorum arkadaşlar fijir verirseniz bu konuda çok sevinirim😊
Ayazbebek35 Nagihan37 ben ilk dopumumda spinal oldum tansıyonum düştü ve bi anda uyku bastı kendime engel olamadan uyuya kaldım doktor zorla uyandırdı bu doğumda yine apinal olucam cnkü o ilk karsılasma herseye değer 💕
Kuzucuklar Nagihan37 12 gün önce sezeryanla dogum yaptım spinal belden uyusturdular ilk 5 10 dk kötü oldum igne yaptılar kendime geldim dogumum gayet iyi gecti izledim yani bebeklerimi cıkardıklarıni gordûm ama sonrası cok kötü 2 gündür yerde oturup kalkabiliyorum ondan öncesi 2 kisinin yardımiyla bazada uzanıp kalkıyordum
yuvamerve17 Nagihan37 ben belden aşa olmak istiyorum o baygınlık süresini geçirmek istemiyorum. Ama bi yandan tedirgin olcam biliyorum belki az bişey sakinleştirici yaparlarsa olur
Nagihan37 Kuzucuklar yaa işte bende korkuyorum biraz panik yaparım diye sonuçta herşeyi duyucam irkiliyorum
Zeyno78 Nagihan37 Ben 25 gün önce doğum yaptım. Belden uyuşmadım, stres, korku ve panik yaptım.Bayılttılar daha sonra. Öncelikle sakin olun. Ben çok ağlamıştım ameliyata giderken, çok korkuyordum.Baş ağrım falan da olmadı gayet güzel geçti.
Kuzucuklar Nagihan37 bildigim bütün süreleri okudum doguma giderken düsün artık ne korktuğumu uyusturduktan sonra kötü olmustum ben sonra sakinleştirici igne yaptılar kendime geldim ama srsem gibi oluyo insan o yüzden hiç korkma sesleri duyuyorsun ama hissetmiyorsun bisey o an bebegini görmek ićin hersey bedel bence
Eski9 Nagihan37 kesinlikle belden dünya varmış dedim resmen ilki geneldi dediğiniz gibi mahvolmustum evde 1 hafta yattım kalkamadım ağrım acim çoktu bundan spinal oldum iyiki olmuşum hem bebeğimi ilk ben gördüm o an harikaydı hemde sıfır acı iğneyi bile hissetmedim zaten bebek ciktiktan sonra uyutuyorlar hafif çok rahattı 3-4 saat bacaklar hissedilmiyor zaten ağrı hissedildigi anda da serumlar ağrı kesiciler iğnelerle geçiyor bunda hastanede bebeğimi kendim giydirdim altını kendim aldım ertesi gün akşam taburcu oldum ve evde de hiç yatmadım hep ayaktayfim korkacak hicbirsey yokmuş yine olacak olsam belden olurum kesinlikle hiç korkmayın aksi durumda hemen uyutuyorlar zaten