17.haftada serklaj oldum çok şükür 35.haftaya geldim ama bel ağrım basladi su gibi akıntım oluyo arada şeffafta oluyo.sirt ağrimda var 2 gndür.doktorm tatlde .baska doktra acile gidiyorum ama sanci ckmiyo nst de.bnm gbi olan vrmı bu belimn adet sancisi gbi ağriması ne sizce doğum belirtilerimi