Kızlar karnimdan belime dogru sancim var tuvalete çıkma istediği geliyor gidiyorum fakat hic bisey yok ıkınma ihtiyacı duyuyorum ama.Bisey yok 33 haftalık gebeyim. Bebekte çok yukarda kaburgalarıma zor veriyor alttan da baskım var sizce doğum belirtisi mi.bu??