Sssssyyyy 24 haftada hala midesi bulanan iştahsız olan var mı yaa. Çok zorlanıyorum bebek beslenemiyor diye üzülüyorum .
Ozfur Sssssyyyy bende aynı şekildeyim 8+5teyiz çok şükür ama herşeyden tiksiniyorum bu şekilde nasıl gelişim olacak kilo alımı olacak bilmiyorum 😟
Sssssyyyy Ozfur 8+5 te korkmanıza gerek yok 3 ay kandan besleniyor bebek . Bu doğal çoğu kadının yaşadığı bir şey.