Merhaba hamiş hanımlar🙂 2 gün önce evde gebelik testi ile hamile olduğumu öğrendim hemen hastaneye koştum kan vermeye fakat beta hcg bana biraz yüksek geldi 3684 cıktı doktor 2 veya 3 haftalık dedi fakat kızım da 466 ile öğrenmiştim sizce şu an ki sonucum neden yüksek bilen var mı?