Dilannayan21 Bütün anne adaylarına merhaba ilk öncelilkle kan verdım betta 1257 çıktı sizce kaç haftalık olabılırm ben tecrübe sahıbı olanlar yardımcı olurmu
Prensesiminyolculugu Dilannayan21 aslında kaç haftalık olduğu son adet tarihine göre belli oluyor beta zaten iki günde bir iki kat arttığı için ona göre pek yorum yapılmaz sadece sağlıklı gebelik mi degilmi onun takibi yapılıyor😌
Elif5361 Dilannayan21 Tamam doktor onu soracak ilk ☺️Geç döllenme vs olurda ultrasonda küçük çıkabilir ama ilerleyen haftalarda haftasını yakılıyor 😊
Busramnida Durunbigeldim Betanın önemi tabiki de var Sat a göre baz alınıyor evet ama geç döllenme de yaşayabilir hanımefendi en doğrusu usg de çıkan hafta 🤗
sumeyraballl Dilannayan21 canım benm betam 11 bin di 3 4 haftalıktı betayla kaç haftalık olduğnu öğrenemzsn her zaman son adet tarihi baz alınır onu hesaplayarak kaç haftalık oldğnu öğrene bilrsn
emrbalayse Dilannayan21 kan değerine göre hafta belirlenmez. Belki ikizdir belki üçüz 😅 ya da başka bilemediğimiz birçok şey olabilir. Siz son adet tarihinizin ilk gününü baz alın