Geçen sene 22 haftalıkken ölü doğum yapmıştım ilk gebeliğim de bebek hareketlerini hiç hissetmemiştim sürekli kasılma sancı oluyordu. Rabbim bu sene ikiz verdi şuan 22+2 haftalık hamileyim. Geçen hafta hareketlerini hissetmeye başladım 🥰 çok duygulandım deli gibi sevinçten ağlamak istedim 🥰😍 1 haftadır deli gibi vuruyorlar hareket ediyorlar içim nasıl hoş oluyor 😊 rabbim bu güzel duyguyu bekleyen isteyen herkese yaşatsın inşallah 🙏🏻