z-sahin25 kızlar 36 haftalık hamileyim 3 gündür tansiyonum 14 14 buçuk ta seyrediyor pazartesiye kadar beklesem mi yarın acilden bi görünsem mi başına gelen var mı bu şekilde
Sedayelr1 Busra333 en büyük belirtisi yüksek tansiyon birde eliniz ve yüzünüzde şişlik varsa idrarinizi yaparken köpüklü ise