Rabia1234 nefes darlığı düzeliyor.. göğüs altında bir boşluk oluyor ve aşağı baskılar artıyor.. hu şekilde anlıyorsun aşağı indiğini.. ama mesela bende bu belirtiler vardi oglumdayken ama karnim yukarıdaydi.. kizimdada göğüs altında boşluk ve aşağı çok boşluk oldu oyle anladım onda aşağı inmişti.. kizimda 36 da inmişti.. oğlumda 40 da daha inmemişti..doğum dada baskı uyguladılar bebek kendini itebilsin diye