Mom21 22+2 hamileyim agzim durmuo az az ama sık sık bişeyler yiyorum önüme ne gelse yerim 47 kiloyla hamile kaldım 55 kilo olmuşum karnimda cok sert kendimi cok şiş hissediyorum offf bnm gibi kndini böyle hisseden varmı?
Ky2406 Mom21 cinsiyeti ne bebegınızın (: tuzu bırakın bol bol su için yoksa ilerleyen zamanda çok şişersiniz bol bol suuuu👍👍
Ummi Mom21 aynı bende 22. Haftamdayim 47 kiloydm 56 oldm karnm bazen sanki cok sis patlickms gbi oluo sertlik var karnmda zaten yarn doktra gdcem
Neslisahhh Mom21 Ya şu an tam da anlattığınız gibiyim ve üstelik daha 17 haftalık bebiş. Kendimi balkona attım çatlıcam şimdi orta yerimden resmen. Karnım da kocaman oldu benim daha bu ayda. İlerde nolcam ben bilmiyorum🤦🏻♀️Bol bol da su içiyorum.
Merrcimek Mom21 Canım bende 25+1 oldum aynen öyle hissediyorum 😰 İleriki haftalarda ne yapıcam ben diyorum.
Meriz Ayni dertten muzdaribim maalesef. Psikolojik olarak iyi hissetmiyorum kendimi. Öyle yedigimden değil ful ödem oluştu her yerimde puf gibiyim nereye parmak bassam izi kaliyor o derece 😞
Selinzbilekner 23 haftalığım ben de çok şiş hissediyorum.Ayrıca çocuk bazen bir yerde top gibi oluyor sertleşiyor neredeyse her gün oluyor.Hatta bugün çok fazla oldu bu kasılma mısizce ne olduğunu anlayamıyorum var mı böyle bir şey yaşayan?
Ummi Selinzbilekner benimde oyle oluyr 5 6 gundr sertlesio karnmda toplanio cocuk cok sık oldu bu doktrmu aradim yarn gel bakalm dedi korktm bnde insallah bsey olmaz bakalm
Esra___ Selinzbilekner benim de öyle ya bugün 22 haftalık oldu bebeğim 21.haftadan beri patlamak üzereyim kendimden korkuyorum ayrıca benim de karnım semsert ve bebek bi yerde toplanıyor daha cumartesi gittim herşey normaldi şimdiden böyleyse 4 ay nasıl geçecek bişey olacak korkusundan psikolojim bozuldu bu şişlik ve sertlikler yüzünden çok mutsuzum 😔
Selinzbilekner Ummi hadi ya ben de çok endişeleniyorum diğer randevuma da iki hafta var daha doktora gidince buraya yazarsanız sevinirim yarın benim de çok sık olursa ben de giderim artık inş bir şey olmaz Allah yardımcımız olsun 🙏
Mavi1 Mom21 ekmek hamurişi makarna pilav kekler börekler tuz şekeri hayatınızdan çıkarın, bol bol su tüketin az yiyin inanın kendinizi daha iyi hissedeceksiniz, zaten saydıklarımda bebeğe yararlı şeyler değil. bol su 💦 sağlıcakla kalın 💕
Selinzbilekner Esra___ peki doktor bu kasılmalarla ilgili yorum yapmadı mı?Benim bebeğim sadece tek damardan besleniyor sağ taraftan sol damardan kan akımı olmuyor bu yüzden çok endişeleniyorum
Esra___ Selinzbilekner Cnmm kasılmaları sormak aklıma gelmedi maalesef bebeği görünce bütün soracaklarımı unutup çıkıyorum 😔 ama doktorum herşey çok güzel dedi kaşık ağrılarım olduğunu da söyleyince idrar tahlili istedi hafif bi enfeksiyon var dedi ilaç verdi bitince gel dedi o zaman sorucam inş benim korkun rahim ağzı yetmezliği onu da sordum normal bi sıkıntı Yok dedi ne zamandan beri tek damardan besleniyor daha önce hiç duymamıştım geçmiş olsun
Defnenil Mom21 ben canım benim ikiz gebeyiz 16 kilo aldım agzım yüzüm sisti hiçkimseckilo almamıssın diyor ama dana gibiyim bencd😂
Selinzbilekner Esra___ sağ ol ben geçen hafta öğrendim şu an 23 teyim işte ben de ilk defa duydum .Bilgim olmadığı için pek önemsemedm eve gelip araştırınca beslenememe gelişim geriliği sorunları olabileceğini okuyunca tedirgin oldum çok bir de kasılmalar çok fazla olunca iyice stres yaptım.Bir de kum döküyorum şu an biraz sıkıntılı bir süreç
Esra___ Selinzbilekner geçmiş olsun Cnmm Allah’ın izniyle bi sıkıntı olmaz kasılmalar belki kum döküyormuşsun ya enfeksiyon da vardır o yüzden de olabilir çünkü öncesinde yoktu bende idrar yolu enfeksiyonu olduğumdan beri var
ZeykemKaya Mom21 44 le hamıle kaldım 56 oldum hıc bu kdr kılolu olmamısdım bende oyle hıssedıyorum ama boyle kalmak ıstıyorum kılo yakıstı sankı lazımmıs🤣 33 gaftalıgım ben ama