Merhaba anneler 2 gündür bebeğim hareketsizdi bugün kontrole diye gittim
alttan muayene ettiler 2 santim açıklığım varmış
sonra aZıcık kan geldi normal dediler 6 saat sonra eve geçtim koyu kırmızı sümügümsü bi kan geldi acaba nişanmı ? Nişan geldikten sonra hemen doğum başlıyomu benim şuan agrım sızım yok