N-h-e123 Ay 30′a doğru gidiyoruz 🥺zaman çabuk geçiyormuş gerçekten . Biz balkabağı olduk var mı bizim gibi olan 🥰
Zelsonr N-h-e123 Bizde şükür hamdolsun 30+0 haftalık brokoli olduk oğluşumla 💙🤲 İnşallah sağlıkla huzurla mutlulukla hayırlısıyla kazasız belasız kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲💜
Zeyyyn N-h-e123 28+2 olduk bizde gerçekten zaman çok hızlı ilerliyor geçmez demişlerdi ama günler haftaları haftalar ayları kovaladı gerçekten😊😊
Zhradc N-h-e123 28+1 karnabahar yazıyor bizde de zaman çok çabuk geçti ne ara bu kadar büyüdü anlayamadım bir avazda kolayca doğururuz inşallah kızlar🥰💕