Benim şimdiki aklım olsa yaptirmazdim.. çünkü bana zehir ettiler hamileliği… riskin çok fazla down sendromlu olma olasılığı çok yüksek dediler ki yaşım 28 olmasına rağmen… fetal dna testi yaptır dediler 3.500 TL ye onu yaptırdım sonucu 15 gün beklemiştim çok şükür temiz çıktı ama bilemeyiz tabiki Rabbım tüm çocukları sağlıklı sıhhatli hayırlı uzun ömürler nasip etsin Allaha sığın dua et gerisi boş sakın hiç biseye takılı kalma bebis strese girmesin … dualarım seninle 🤲🥰