huzurmeva Biberon ve emzik için avent almayı düşünmüştüm ama bu gün öğrendim ki avent türkiye ile anlaşmasını bitirmiş artık satışı olmayacakmış şimdi ellerinde kalanlar var mutlaka ama devamını bulmakta zorlanırsın dediler yerine hangi marka önerirsiniz ?
Dilekcnkn huzurmeva Aaa gerçekten mi 🤷♀️ Hiç duymadım benim oğlum ona alışmıştı başka emzik tutmuyordu stok mu yapsam ne yapsam bilgiyi nereden aldınız
Egemenim64 huzurmeva yaa ben oğlum da hep avent kullandım çok memnundum şimdi baktım 6-18 emzik bile yok piyasada üzüldüm kızım da ne kullanıcam
huzurmeva Ayse2011 siz ne zamandır kullanıyorsunuz ya da kullanıyor musunuz benim hiç duymadığım bir marka etrafımda kullanan yok çünkü
Egemenim64 huzurmeva Ben şuan piyasada olanlarda stok yapıcam sanırım çünkü başka marka kullanmak istemiyorum
Ayse2011 huzurmeva anne memesine en yakın marka iyi bir marka kullanıcıları memnun bende kullandm kızımda çokda memnun kaldm suan gögüs kremini kullanıyorum çatlamasın diye dogumdan sonrada kullanıcam biberonunu da aldm araştırmalara göre avent ve lansinoh en iyileri memee reddi yaşanmadığı yönünde.
dilek_abbasyk 2 tane küçük kuzenim için wee baby kullandık kendi bebeğim için de onu aldım Allah nasip ederse 3 aya kullanıcam🥰🤭