Defne2020 ikikizbirerkekannesi ben memnun kalmadım kontrol için belki gidilebilir ama sorumsuz bir doktor bana gore hastasıyla pek ilgili değil
Kygll-6 ikikizbirerkekannesi Ben kızımda iki defa gittim şuan dört aylık olduk İsmail beye gidiyorum yakın arkadaşım hülya hanıma gidiyor
ikikizbirerkekannesi belisslinaa yaa neden acaba ? Ben ismail beye gidiyordum izinde oldugu icin hulya hanima gideceğim tavsiye etmezmisiniz
tandirella001 belisslinaa hülya hanımı neden sevmiyorsun canım kötü bir şey mi duydun onunla dpgum yapıcam da ters bir durum varsa harekete geçeyim
TosbikAnnesi ikikizbirerkekannesi iki arkadaşım hülya hanımda doğum yaptı ben de ismail bey de inşaallah kontrol amacliysa gidebilirsiniz
ikikizbirerkekannesi TosbikAnnesi ben de ismail beye gidiyordum izinde oldugu icin doguma hülya hanim girecek arkadaslariniz memnun muydu? Anadolu hastanesinde Suat beye de gidebilirim ama echomar daha iyi gibi geliyor cok kararsizim
tandirella001 TosbikAnnesi Seyda652 Defne2020 Kygll-6 Kızlar hülya hanımda normal dogum yapmayı dusunuyordum ama şimdi yazdıklarınız görünce bi sorayım dedim onunla ilgili iyi kötü bildiğiniz şeyleri söyler misiniz. Biriniz arkadaşım onda dgoum yaptı demiş mesela memnun kalmışlar mı çok merak ediyorum tereddütlerim var iyi ya da kötü bişeylsr söylerseniz cok sevinirim
TosbikAnnesi ikikizbirerkekannesi evet ikiside memnun biri yeni doğum yaptı 40 i cıktı yeni suat beyi bilmem ama kontrol için hülya hanıma gidilebilir bence
TosbikAnnesi ikikizbirerkekannesi suat bey i de biliyorsanız gidebilirseniz ismail bey olamayacaksa sonuçta sizin doğumunuz sonra birşey olurda memnun kalmazsanız bize göre vebal olmasın kimde daha rahat güvenli hissedebilecekseniz
Kygll-6 ikikizbirerkekannesi Anadolu’da ezgi hanıma da bi defa gttm gebelik öncesi oda iyiydi ama bı defaya mahsus hülya hanıma gidilebilir diye düşünüyorum karar sizin
ikikizbirerkekannesi Kygll-6 muhtemelen gittigimde sezeryan planlayacak canim 39. Haftadayim ismail bey bu hafta yokmus. Dogum oncesi yapilan covit testi pozitif ciktigi icin boyle uzadi. Suat bey ya da hülya hanim karar vermem lazim
Kygll-6 ikikizbirerkekannesi Hülya hanıma gidin ozamn en azından doğum olsa İsmail bey yetişir aynı hastahnede daha iyi olur diye düşünüyorum çünkü bana kanaman olursa bile gel beni ararlar demişti İsmail bey