Merhaba iyi akşamlar ❤️
Hamile olduğumdan beri kaşıntı başladı başta tatlı kasinma sonrası da artık kabarıiklik acı ve karıncalanmaya başladı. Riskli gebelik diye birşey yapmıyorlar. Ve kendi doktoruma gideceğim zaman bayram tatili girdi. herke ilk gebelikte olur diyor sizde böyle birşey var mı acaba veya oldu mu