Hayle çok geçmiş olsun inşallah atlatırız sağ Salim.. Ben de arefe gününden beri hastanedeyim. Bayramın b sini anlamadım. Böbrek taşım var büyükmüş ve düşüremiyorum sancılardan kusmaktan öldüm. Zorlamaktan ve böbrekteki enfeksiyondan açılmam var, rahim ağzı kısalmış ve yumuşama var diye yatış yapıldı. Çok şükür açıklığım toparlamış ama sancılarım hala devam ediyor 😣 bayram dolayısıyla üroloji doktoru bile görmedi.. ilaç almıyorum sancımın geçip dinmesini bekliyorum. Çok yıprandım 😞 29 haftalığım