Pembepanterr CaglaG Biliyorum bende çok sabırsızımdır aslında en güzeli adet gecikmesini beklemek 😃 öyle yapıp kan vericem bide ikinci bebeğim ona rağmen ilk günkü heyecanla bekliyorum 😊
Pembepanterr CaglaG Amin cümlemizin canım güzel haberlerini bekliyorum burda muhakkak geri dönüş yap 💞😊
Linasalamandre CaglaG insan beklentide olunca psikolojik olarak bile yaşıyor belirti. En garantisi az daha beklemek şimdi test yapsan çizgi çıkmasa ““erken yaptım belki vardır” umuduna kapılacaksın. En garantisi günü geçince yapmak.