SerraveAnnesii Erken gebelik testiyle çıkacağını düşünüyorum bende adetime bir kaç gün kala erken gebelik testiyle öğrendim☺️ İnşallah bebiş vardır herşey gönlünüzce olsun 💞
CaglaG SerraveAnnesii erken gebelik testini pazartesi günü anca alabilirim sanırım en garantisi o şuanlık😊 ya bugün ağdaya gittim kadın durduk yere tutturdu sen hamile misin karın şeklin ve vajinan hamile gibi duruyor diye ben de iyice merak ettim🤦🏻♀️
Linasalamandre CaglaG en sağlıklısı adet geçsin. Ben adet 4 gün geçince yapmıştım zaten belirtileri hissetmeye başlıyor insan ((sırt ağrısı kasık ağrısı karın krampları)
CaglaG Linasalamandre şuan o belirtileri yaşıyorum ama normalde de regli olacağım zaman da hissederdim yani bu belirtileri sanırım dediğiniz gibi en garantisi regli geçmesini beklemek🤷🏻♀️
Durudefne61 CaglaG varsa çıkıyor hemde 5tl lik kaset testleriyle. Adetime 7gün kala tespit ettim. Sadece 2saat sıvı içmeyin ve çişi içinizde beklettin. Boşuna 40tl erken gebelik testlerine vermeyin. Hepsi aynı sonucu gösteriyor.
SerraveAnnesii CaglaG öyle hemen belli olacağını sanmıyorum ordan yani daha çok yeni 😂 ama insallah vardır Pazartesi günü testten sonra buraya da yazın 😍
Linasalamandre CaglaG insan beklentide olunca psikolojik olarak bile yaşıyor belirti. En garantisi az daha beklemek şimdi test yapsan çizgi çıkmasa ““erken yaptım belki vardır” umuduna kapılacaksın. En garantisi günü geçince yapmak.