Merhaba arkadaşlar. 36+3 haftadayim ve tam 37. Haftada sezeryane alinacagim. 2. Gebeliğim çocukluğumdan beri yüksek tansiyon rahatsızlığım hep vardı hamileliklerimde devam etti ilk gebeligimde 38+3 sezaryen oldum tansiyonum hep yüksek seyretmesi ne rağmen protein kaçağı vs yasamadim. Sağlıklı bı şekilde doğum oldu. Bunda protein kaçağı ve gebelik şekeri de eklenince 37. hafta riske daha çok atmadan alalım dedi doktorum . Benim gibi ve ya farklı türlü olup 37. Hafta doğum yapan var mı? Bebekleriniz kuveze girdi mi ? 3000 kg bebeğim şuanda . Doktorum bir gün önce yatırıp hem magnezyum verecek serum olarak hem ciğer geliştirici yapacak.