Cnhem canım sağlıklı analı babalı mutlu huzurlu upuzun yılları olsun öncelikte bende ilk bebeğimde şeker çıktı ama oğlum doğduktan sonra solunum sıkıntısı yaşadı ve küvezde kaldı15-20 gün kadar...Şuan ikinci gebeliğim ve yine diyabetle uğraşıyorum şeker aletiyle hergün günde 3 defa parmağımı deliyorum ve sıkı bir diyet programım var fakat yine aynı solunum sıkıntısı olurmu korkuyorum...sana sormak istediğim diyet yaptın mı gebelik boyunca şeker olduğu için? Bebeğin kaç kilo doğdu? Solunumla ilgili problem yaşadı mı bebeğin ?