Destinaa Kızlar evet spor ayakkabılarım olmuyor buna normal deyin biriniz😥çünkü kendimi kötü hissediyorum ne yalan söyleyeyim acaba bir anormallik mi var bende bu geçici bir şey mi kafamda deli sorular
Kadriyed Destinaa ayakkabı değil, terliklerim bile olmuyor 35+6yım ve 2 haftadır böyle. Tansiyonum ve tahlillerim nırmal çıkıyor çok şükür. Hamileliğin son zamanlarındayız doktorum normal hava da çok sıcak dedi.
Ays0 Çok normal ödem oluyor artık benim de şişti ayaklarım züccaciyeden bir terlik aldım üstü ayarlanan o da bir rahat çıktı anca onu giyebiliyorum 36 giyiyorum şuan 37 ama 38e doğru gidiyor resmen
elisa123 Benim çok erken başladı ödem 27 hAftalıgz aşırı şişti çok çirkin oldu ayaklarım ne terlik ne ayakkabı hicbirsey olmuyor bana