Merveorhnoglu Beyda3759 bosuna umutlanmim o halde. Bakalim bende olur mu olmazmi cumadan sonra belli olur:)
rosatue Linasalamandre ben normal doğum istiyorum çatı muayenemden beri normal doğum takipliyim bu yüzden açıklık muayenesi oluyorum. Fakat açıklık olmadığı için bebeğim gelmezse zorunlu sezaryene dönecek.
rosatue Busra333 eğer açıklık en az 2-3 cm ise suni sancı ile normal doğum denenebiliyormuş. Hiç açıklık olmadığında suni sancı başarısız oluyormuş ve haftamdan dolayı da bebeğin strese girme durumu oluyormuş.
es_aybala Merveorhnoglu 33te çatı muayenesi oldum açıklık yoktu ondan sonra tekrar gitmedim kontrole açıklık olsa hissedilir mi bilmiyorum
Ezgiparlak Linasalamandre hayır hayır kesinlikle acımıyor hiç kendini acıcak diye şartlama iki doktor baktı bide.Biri baktı o çıktı hemen diğeri baktı bu sefer.Saniyelik bişey