Dilos0705 Gunessssmm bende yazdım yorum yapan olmadı iki hafta önce normal doğum 2400 sezeryan 3400 tü muayenede 140 ti şimdi zam gelmiş muayene 160 ama doğum ücretini öğrenemedim 38+2 deyim her an dogurabilirim ama fiyatı bilmek istyrm