Ecussh Güzel hamişler herkese merhaba ☀️ 25+4 teyim ve dünden beri accaip bir karın ağrısıyla başlayan sonra midedir kaşıktır vuran bir sancı gibi bir şey var. Otursam batıyor, kalksam batıyor. Bu durumda olan var mı acaba? Şimdiden teşekkürler 🙏🏼
sedanursahin Ecussh 26+5 im 1 haftadir ayni sorunları yaşıyorum doktora bile gittim hiçbişey çıkmadı bebek büyüyor bunlar normal şeyler dedi ama hala aynıyım🤦🏻♀️
Ecussh tatliayminaninannesi aaa ne ilginç neden acaba ya yediğim içtiğim şeyler de aynı. Aslında internetten okudum normalmiş karın ağrısı ama anlamsızca ağrıyor oluşu sağa dön, sola dön. Yat kalk geçmiyor 😔😔😢