Milenka aşırı pahalı ya emsey canım . Bide bu zam gelmiş herhalde daha fiyat almadım ama yine de 2 katı olmustur fiyatlar . Bana 5500+2500 de bağlatma fiyatı vermişlerdi . Bende diyorum bi medipole bakayım . Her doktorda kabul etmiyor beni 4.sezaryen olacağı için . Postu paylaşan kardeşim 😍 olmadı onunla beraber bir gitmek istiyorum .senin doktorun kim medipolde 😍