Aysela Kızlar 12 den sonra 36 hafta oluyorum dün hareket etmedi diye nst ye gittim 60 70 arası sancı çıktı düzenli hemde ama ben hissetmiyodum gece biraz hissetmeye başladım açıklıga baktı 1 cm dedi sizce daha açılırmı. Şuan sancılarım durdu evdeyim
merveklyc Aysela 36+5 de benim de öyle sancılarım oldu 100 lerde hastaneye yatırdılar doğum diye sancıları hissetmedigim için açıklık olmadı 38+2 de doğdu kızım☺️
Seyma46-46 Aysela Benimde 36. Haftada sancılarım çıktı 1 cm açıklığım da vardı 38. Haftaya girdim gelen giden yok😀
MHA21 Aysela bende 36 hafta oluyorum 12den sonra benimde sabahtan beri belim ağrıyor ara ara şiddeti artıyor normal mi bilmiyorum hastaneye gitmedim cuma günü gidecem daha
merveklyc depsizoo Evet açılmam olmadı bir parmakta kaldı benim cimcime 10 gün daha bekledi suyum patladı anca öyle geldi😁
merveklyc Aysela Korkutmak istemem ama o sancılar sancı değil gerçekten hissetsen duramazsın yerinde bende hissediyorum sanmıştım hatta bu ne ki doğum sancısı bu muymuş demiştim🙈
Aysela merveklyc evey dogum sancı o degil dir tabide bazıları hiç agrı hissetmiyomuşya öyle mi dedim hatta