Hanımlar meraba dün ormana gittik mangal yapmak için sanırım polenlerden dolayı alerjim başladı ve suan hapsurma burun akıntısı göz kaşıntım başladı normalde mevsim geçişlerinde 1 ay kadar yaşıyordum ama ormandan geldikten sonra böyle oldu önerisi olan varmı ne yapabilirim parol veya minoset yoktu yarın alıp içicem ama doktora gitmek gerekirmi bunun için 14+4 günlük de hamileyim