Humeyrasmsk Kızlar denize gitmiştim ordan gelince boğaz ağrısıyla başbaşa kaldım çok aşırı değil ama çok rahatsız edici. Ihlamur içeyim diyorum ama internette bazıları ic diyo bazilari icme diyo ne yapayim öneri verir misiniz?
leyla-kaya42 Humeyrasmsk ihlamur abartilmadigi surece gebelikte guvenli.8 aydir her kahvaltida sadece ihlamur içtim.
Yeppudaa Humeyrasmsk geçen nezle düşmüştüm ıhlamur içmiştim hemde limon sıkıp iyi gelmişti bir fincan yeterli .sıcak süt balda içtim .iki güne kendime geldim valla.
Merakliduygusal Benimde cok sık bademciklerim ağrıyor. Ilık suya limon damlatıp bir tatlı kaşığı da bal ekliyorum. Rahatlatıyor