Kızlar benim bebenin gelesi yokmuş. Doktorum cumaya kadar bekleyelim açılman hiç olmadıysa haftasonu sezaryen yapalım dedi. Pazar günü doğum yapanınız var mı, hastane tam kadro çalışıyor mu? Bir de diyelim pazar sabahtan doğum yaptık. 2 gün kalış olursa salı sabah mı çıkış yapıyoruz hastaneden? Süreç nasıl işliyor? Sizler hangi haftada sezaryen oldunuz?