serifeyvz 34+1 oldukk bugünn . Zaman sanki çok hızlı gecıyor gibi , Sizde durumlar nasıl. Belim ayaklarım çok ağrıyor . Uykular sımdıden haram oldu dercesıne ılerlıyoruz bakalım . 🌸
Tubis2021 serifeyvz iki saate 34+0 olacağım :) kolu duyarlılığı başladı gene kasıklarım ağrıyor ve ters dönmüş kaplumbağa gibi bi tarafımdan diğer tarafa dönmeye çalışıyorum ayaklarım şişti ona da tuzlu su ile çare buldum düşe kalka ilerliyoruz
Gmsyusra serifeyvz uyku bende de yok ya yatınca her yerim ağrıyor solada bu günlerde çok yatamıyorum sağda daha rahat ediyorum. Vicdan azabı çekiyorum her sabah 😐
3MelekAnnesi3 serifeyvz yalancı sancılar bebegin toplanması felan öyle günler geçiyor inşallah 15 agustos sonrası sezeryan olucam 😊
yuvamerve17 serifeyvz kasıklarım vajina kemiklerim asırı ağrıyor ve acıyor yürürken de yatarken sağa sola dönerken de 😢 asırı zorlanmaya başladım
Talyaninannesi Tubis2021 aynı ilerliyoruz seninle o zaman :) ben de 1.30 saate 34 hafta olacağım. Uykular bana da haram. Midem sıkıntılı. Sİndiremiyorum yediklerimi. Sağlıkla gelsin miniklerimiz 🙏
serifeyvz Gmsyusra Anlaşılan kımse uyuyamıyor , donemıyor rahat nefes alamıyor . İnşallah biran once vaktınde kavuşuruz bebeklerımıze 🥰
Tubis2021 Talyaninannesi sorma canım su içiyorum sürekli doktor bebişin başı biraz aşağıda sürekli yat su iç dedi hayatım su damacanası ile WC arasında gidip geliyor 🙄 yemek yapmak dert yemek ayrı dert mide ekşimedik yanması ayrı dert
ervacigimgeliyor Huzursuz bacak sendromu beni mahvetti bir de bebeğimin kafasını çok aşağıda hissediyorum ama açılmam falan yok. Ben istiyorum ki 38 de gelsin sağlıkla 😌 karnımı ve kendimi taşıyamıyorum artık 😂
serifeyvz ervacigimgeliyor Arada uyurken kramp gırıyo bacaklarıma benımdee , İnşallah tam vaktınde saglıkla gelırler 🥰
serifeyvz 3MelekAnnesi3 Saglıkla alalım ınşallah kucaklarımıza 🌸 Benımde sag tarafıma toplanıyor hep , ve bası dönmüş hareket ettıkce afedersınız o bolgem bir yanıyor acıyor ve habıre lavoba ıhtıyacı duyuruyor .
Symazturk serifeyvz 34+4 bugün sırt ağrım oldu hiç geçmeyecek diye çok korktum ama şimdilik geçti ödem de fazla olmuyor. Yürüyüşe çıkmaya çalışıyorum yürürken sanki çok aşağı indiğini hissediyorum hiç yürümek istemiyorum çok büyüdü farkındayım son haftalar gebeliğin en zor zamanları bence 😑