Sumeyye27 https://www.hizliresim.com/lniuj2u arkadaşlar bilenler yazsın lütfen benim için çok önemli gebelik testimi attım sizce varmı hamilelik 🤰
Caglarass Sumeyye27 Daha silik haliyle öğrendim. Kan verme imkanınız yoksa tekrarlayın koyulaştığını görürsünüz hayırlı olsun 🤗
Drysglm98 Var gibi canm ama sen testi tekrar et ya da kan ver. Bende böyle çok çıktı ama meğer enfeksiyon olduğundan kaynakli dediler. Ama ben biyle dedim diye de üzülme herkeste farklı sonuçlar çıkıyor neticede ☺️
Annesininkuzusu01 Sumeyye27 Merhaba annemiz, diğer annelerimizin de postlarını geriye atmamak ve post akışını meşgul etmemek için lütfen aynı posttan birden fazla açmayalım🙏🏻
Arazynp Sumeyye27 bence var. Günün gecmisse direk kadin doğuma gidip kese var mi diye baktir. Gecmemisse kan testi ver sağlık ocaginda