Ayyyyssegul İyi Aksamlar hanımlar şuan 29 haftalık hamileyim bundan bir ay önce karnım bundan kat kat büyüktü şu iki haftadır karnım gittikçe kuculiyo sizce neden sizde de oldu mu
Cigdem_Konak Banada Karnin kuculmus diyolar Ama bebegim hareket ediyor yinede doktora gitmem gerekirmi
Ayyyyssegul Benim de bebeğim gayet iyi harekat ediyor ama ben korktum yarin bi gidicem gitmek den bir zarar gelmez diye düşünüyorum
AyeglGzkaraKarabulut gazdan başlarda şiş olabilir ben ilk hamile kaldım şiştim sonrageri indi geçenlerde gene şişti şimdigene indi
Gzdbthncglr Benımde 29. Haftada kuculmustu karnım Dr gittim cnm bebek yukarı cıktıgı için ve arrık düzenli uykusu olduğu için yumuşamaa ve küçülme olabilir dedi doktorum sıkıntı yapma canım korkmada bu haftalarda ve 30. Haftada oluyor genelde Allah bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin