gulsahalp 37 den sonra çatlayan ya da çatlamayan annişler 😬 Bu haftaya kadar sıfır çatlakla gelen kimler var çok merak ediyorum..
Asel05 gulsahalp Bir günde catladim sanırım 30 haftadan önceydi şuan 36+4 haftaligim karnım hep catlak
Suleasyaa gulsahalp 36 lara sıfır çatlak ile geldim ama bebek bu haftadan sonra daha hızlı kilo alıyor tabi bende catlamaya başladım .simit bölgem de 3 er tane çizgi oluşmuş
kubraytekinayan gulsahalp 32. Haftadayım göbeğimde çatlak yok şimdilik çok şükür ama bacağımda var 🤦♀️
buket64 Bu haftaya kadar çatlak yoktu. 2-3 gündür göbek deliğinin oradan çatlak oluştu. Ama ikiz hamileyim.
leyla_ok gulsahalp 37+3 hiç çatlağım olmadı.Hiç bir şey kullanmadım.Sadece duştan sonra bazen krem sürdüm o kadar.🤷🏻♀️
Elifhamzaefe 32 haftamdayım göbeğimde hiç çatlak yok diye havalanıyodum baktımda aynada bel çevrem baldırlarım bacaklarım çatlamış şimdide gögüsler başladı 😀
leyla_ok gulsahalp İnşallah çokta kafaya takmamak lazım onunda çözümü var çünkü.☺️Doğumuma 5 gün kaldı.İnşallah o zamana kadar çatlamam.🙏🏻