Kızlar yine ben. Çarşamba günü doktora gittim kese göründü kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi. Ama doktor acil doğuma gireceği için ayak üstü baktı gitti. Bende buğu başka bir doktora gittim oda muayenede keseyim gordu ama bebek yoktu. Ama kesenin içinde bebeğin beslendigi seyde görünüyordu banada gösterdi. Bu doktorda 10 gün sonra gel dedi. Sürekli içimden bir ses boş gebelikse diyor. Mide bulantısı koku hassasiyetim çok var. Ayrıca bu yolk kesesi dedikleri ne oluyor bilmiyorum bana bir yardımcı olursanız çok sevinirim