Alize1 Mmoommlife evet ikinci doğum olucak inşallah. Ilki de sezeryan di buda öyle olucak 🥰 hepimiz sağlık la alalım kucağınıza inşallah
Sudeeee Ben hareketlerini hissetmedim bir kaç gün o yüzden başka doktora acile gittim kendi doktorum yoktu 27. Haftada bakıldı ama cok küçük normalde bakılmaz dediler bana . Ebe kızdı 😄
Sudeeee Denizyildizii sanırım yok ama ebe vardı bi tane cok söylendi bana . Sinir oldum sanki hareketlerini hissetsem boş yere hasteneye gidicem keyfime .
Asyaa02 Denizyildizii ben 30. Haftadayım bugün kontrolüm vardı 2 hafta sonra NST için gel dedi doktor.
Bynymn 32-34. Haftalar arasında baslanıyor. Ben 32. De başladım. 2 haftada bir nstye girmem gerekiyormuş. 35 da çatı muayenesi yapıp doğum şeklini belirleyeceğiz
yamacinannesii Kızlar ben geçen gün nstye bağlandım 24 haftalık hamileyim ekranda tukarda solda 150lerde bi sayı vardı altında da 3 4 gibi değişen sayılar vardı onlar ne demek
nirvana95 Özelde kontrol olanlar nst ücretleriniz ne kadar acaba bende bu hafta gidicem doktorum 34 de başlatıyoruz nst ye demişti son kontrolümde