Yabrukus Kızlar selam benim kuzu hep kasıkta oynuyo bugün sanki ayağa kalkınca aşağı doğru iner ya öyle orda atıyo hıçkırıyo falan bunda bi sakınca olurmu varmı yaşayan?
Deniz2961 Yabrukus cnm bnde senin gibiydim hatta hareket ettikçe tvaletım geliyordu doktora gttm ayakları ordyms
Babies16 Yabrukus benimde bi kaiskta bi yukarda.bazen alttan cikcakmis gibi oralarda hareket ediyor.bazen midemde kadar hissedyrm tekmelerini.normal bisey bu.suan icin alanlari genis.taklalar atabiliyorlar.32 33 ten sonra daha durgun hale gelcekler
Yabrukus Baharun2 ya bi sıkıntı olmasın da orda da olsa olur ama korktum yukarı niye çıkmıyo diye habire ayaklarımı tavana dikiyorum bende😅
Yabrukus Deniz2961 ediyo çok şükür hıçkırıyo falann orda bi duruyo uyuyomu napıyosa mıncıklamaya başlıyorum
Yabrukus Deniz2961 korkutmasaymış o da beni napiyim😂 ya burada yaşanan kötü durumlar hep böyle yapıyo allah herkesin çocuğunu korusun ya
Baharun2 Yabrukus kız bende öyleyim.Bi yerde toplanıp kalıyo sonra pıt pıt vuruyorum öbür tarafa geç diye 😂😂😂 ama zararlıymış yapmıycam bi daha 😂
Babies16 Yabrukus aynen.benimde bazen inadina ard arda oralarda vuruyor altima kacircak gibi oluyorum 😀
Yabrukus Babies16 ahhahaha ben bi gün hapşırdım onun yüzünden kaçırıverdim allahtan günlük ped vardı yoksa rezalet resmen😂😂
Yabrukus Baharun2 şakaaa valla mı zararlımı anam ben günde kaç defa pıtpıtlıyorum benim koca diyo ki çocuk senin yüzünden uyku nedir bilmedi 😂😂