7 aylık hamileydim. Bol bol meyve bal buhar banyoları yaptık. Üst solunum yollarımız için. Ben balgam sökücü kullandım. Ve zaten doktorumla en başından beri ecoprin kullanıyordum. Çok şükür bebeğimi sağlıkla aldım kucağıma umarım ilerde bir yan etkisi olmaz bu hastalığın 🤲