Gunes_84 benimde ellerim şiş, göz etrafımda şişlik var parmaklarım da da biraz var bende gebelik zehirlenmesinden korktum açıkçası ama tansiyonum hep düşük çıkıyor idrarda da protein falan çıkmadı. İnşallah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız