calikusu_03 Kızlar ben 24.Haftadayım doktor bana bebek makat gelişli dedi ve hareketlerini de yan hissediyorum . Az önce gördüm makat gelişili bebeklerde kalça çıkıklığı oluyormuş , sizde makat gelişli olup kalça çıkıklığı olan oldu mu ?
zeytinkiz calikusu_03 o doguma kadar 40 sefer dönmez mi ya 😳 daha 3 ay var yani bebek öyle kalacak değil ya son dakika dönenler var 🤷
milena11 calikusu_03 hiç alakası yok Haftan çok erken bebek dönebilir. İkinci, olarak bebek makat gelmişse normal doğurmaya zorlamazsan kalça çıktığı da olmaz. Genetik faktör de etkili tabi
Pelinbyrktrlr calikusu_03 Ayy ben de okudum onu aklıma takıldı ama bebek baştan sona kadar makat geliş durursa böyle bir risk oluyormuş yan durmasıyls makat geliş olması aynı değil ki. Benim bebiş Bi makat duruyo Bi doğum pozisyonunda duruyo 36+1im şu an aşağıda kafası ama bir ara makat gelişti sürekli dönüyorlar.
Pembe_duslerr calikusu_03 24de pozisyona bakıp makat geliş demesi cok tuhaf değil mi yaaa.cocuk ztn 30u geçerekten dönmeye başlar 🤯 kalça çıkıklıgıda dogumdan sonra olur hiö duymadım anne karnında olanı.Sen bunu hiç takma ccnm cok kücüksün hafta olarak bence döner cocugun
milena11 calikusu_03 kalça çıkığı ya doğuştan olur yada doğum sırasında ki zorlamaya bağlı olur. Makat geliş bebekte normal doğum için zorluyorlar bazen o zaman da kalça çıkığı oluyor.
milena11 calikusu_03 doğuştan anne karnında ki gelişiminde çıkık olarak gelişiyor. Ailede genetik yatkınlık varsa olabilir ama kalça çıkıklığı çok korkulacak birşey değil doğru tedavi ile düzeltilebilir
milena11 calikusu_03 anlaşılmayabilir. Doğumdan sknonra bebeğe kalça ultrasonu çekip ona göre teşhis konuluyor
calikusu_03 milena11 genetikte böyle bir şey yok ama her şey kısmet artık. Her olumsuz şeyden etkileniyorum
milena11 calikusu_03 stres yapma gebelikte en büyük düşman strestir. Bol bol dua et. Kötü düşünme negatif çağırma bebeğin etkileniyor hep. Sağlıkla al yavrunun kucağına inşallah 💗
Sudeeee Canım bende bugün aynı postu açtım 27. Haftadayım normalde hareketlerini cok güzel hissederken üç gün hissetmedim bir sürü doktora gittim acilden bayrama denk geldi cunku ve dün en son bebeğin makat geliş durduğunu öğrendim gördük . Ayaklarını sol tarafa toplamış ve ben hala o kdr zor hissediyorum ki hareketlerini bugün saydım akşama kdr 4 defa 😞 o kadar çikolata su neler neler yapiyprum sola yatiyorum yok . Bende endişeleniyorum insallah sağlıkla dünyaya getiririz 🤲🏻
Sudeeee Pelinbyrktrlr insallah benimde döner canım 27+2 yim dönmez diye korkuyorum ne güzel hareket ederdi güp güp göğsüme doğru şimdi vajinamda tek tük hissediyorum hep endişe icindeyim☹️☹️
Pelinbyrktrlr Sudeeee Döner dönmez mii😊 benim 21de baş gelişti 25te makat geliş oldu 28de baş gelişti 33te de baş gelişti 34te makat geliş oldu şimdi 36yım baş geliş doktorum da içerde sürekli dönüyor fırıldak gibi dedi 😬 Artık dönmez diye düşünüyorum o haftalar çok hareketiydi. Karnım da aşağı indi zaten doğum yaklaştı sanırım
Sudeeee Pelinbyrktrlr ay insallah canım kaç sabahtır dua ediyorum dönmüştür insallah diye onu hissedememek üzüyor beni ☺️ Acaba diyorum içimde sıkıştı mı karnım mı dar dönemiyor mu neler neler 😄😄😄🙄🙄