Sysesra Sezaryene girecek olanlara ameliyat olmadan once covid aşısı olma zorunluluğu falan varmı? Ben 35haftaligim aşı olmadım da
TgbTrlk Sysesra Perşembe gününe sezaryen doğum günü aldım aşıyla alakalı birşey denilmedi sadece test olmam gerektiği söylendi o kadar
Sysesra Teşekkürler🤗 dün eşim 2.doz aşıyı oldu kolu çok ağrıdı da bende düşündüm eğer doğum öncesi zorunluysa sezryan acısına bide kol ağrısı karışmasın bende diye ama öyle bişe olmadgma sevindimm