Eceatesx cnm 32 haftaligim mehmet özmen e gidiyordum çokta güzel ilgileniyodu ama son 2 dir sinir oldum değiştireyim dedim ama nereye gitcem bilmiyorum ne güzel ilgileniyodu aslinda ama 2 dir bi tuhaf gittiğimde hiç beklemiyorum rutin hasta diye yaziyo ekranda ondan mi kaynakli bilemedim zaten bu bana geliyo düşüncesi mi cozemedim sinir oldum yani