Meltem123 Kızlar 22 haftaligim.Bugun karnimda gerginlik midem şiş gibi ve zor nefes alıyorum sizde de oldu mu
Bisaniye Meltem123 ben de öyleyim bu ara 20+6 haftalık. Sıcaktan diye düşünüyorum işyerinde bugün baya zorlandım
UluElif Meltem123 çok yemek yiyince veya su içinde bende de oluyordu o zamanlarda. Bir de şimdi sıcak etkisi de var tabi 😟
Seymamurduk Meltem123 16. Haftadayım iki günüdür bende de var o sorun böyle dünyayı yemişimde hiç yerim yokmuş gibi nefes alamıyorum karnım şiş. Acayipte halsizlik var iki gündür hava fena sıcak ondan kaynaklımı bende anlayamadım 🙄
Seymamurduk Meltem123 buna bağlı olarak bende iştah problemi de var yalnız hiçbir şey yiyemiyorum bir iki kaşıkta çatlayacak gibi oluyorum. Sizde de var mı bu sorun ?
Seymamurduk Meltem123 allah allah neyden kaynaklı acaba havalardan mı bilemedim. Perşembe günü kontrolüm var olmazsa bir Sorayım ben size de Bilgi veririm
Seymamurduk Meltem123 merhaba bugun doktor kontrolüm vardı. Bu sorunu sordum doktoruma havalara bağlı olarak olabilir normal dedi. Size de fikir olabilir belki.