1 haftadır taş gibi karınla geziyorum. Abartmıyorum gün içinde en az 50 kere karnım taş gibi sertleşip yumuşuyor. Acile gidiyorum nst bağlanıyorum ama sancı yok ve beni geri yolluyorlar. 39+2 günlüğüz. Bu sertleşmeler neden oluyor ve nstde sancı neden çıkmıyor anlamış değilim. Var mı fikri olan?