Esmagulden Merhaba daha çok yeni gebeliğim iyi bir doktora gidip onda devam etmek istiyorum önerdiğiniz doktor varmi acaba çekmekoyde oturuorum Ümraniye cekmekoy tarafında varmi bildiginiz
Hb4634 Esmagulden ben Ümraniye de Çamlıca hisar hastahanesine gidiyorum Tuğba hanıma çok iyi çok sakin biri keeinlikle tavsiye ederim
Esmagulden Elifhamzaefe bende çamlıca erdem den randevu aldim Fatma Lütfiye yiğit e ilk muaynem olacak insaallah ama çakmak daha yakın bana kararsızım daha çok yeni hamileliğim memnun kalmazsam değiştirmek için sormuştum teşekkür ederim :))
heyecanli1anne Elifhamzaefe Henüz konuşmamıştık. 30unda randevum var o zaman konuşuruz herhalde. Sukur ki eşim de girebilecek bu kez. Siz konuştunuz mu
Elifhamzaefe heyecanli1anne gülçin hocaya ben pazartesi gittim eşimide içeri aldı izin verdi şükür 😀 2200 normal 2950 sezeryan dedi. Yanında sancı yada epidural anestezi falan eklenince artı 400 lira ekleniyor dedi Kayıt yaptırdıgım kız söyledi
Elifhamzaefe heyecanli1anne ilk olucak inşallah 😍 çatıyı kaçıncı haftada yapıyor bide ben hiç nts ye girmedim onuda kaçıncı yapıyor acaba siz önden daha tecrübelisiniz 😀
heyecanli1anne Elifhamzaefe Sağlıkla kucağımiza alalım insallah🤗 benim 2.nasipse. Doktordan doktora değişiyor bir de tabi sizin durumunuza. Örneğin ağrı sancı hissiniz varsa bakadabilir. Ben gittiğimde 35+3 olacağım bakalim nst felan isteyecek mi bende hic bilmiyorum🤷♀️😊
Minigim45 Bende afiyet hastanesine lala hanıma gidip onda dogum yapmayı düşünüyorum ilk oglumda memnun kaldım hastaneden
Cansutkn-12 Ümraniye sur hastanesine Tuğba Güngör Gündoğan’a gidiyorum tavsiye ederim 33+2 olduk hamileliğimin başından beri takipli hastasıyım 😊 hastanenin yeni adı hisar hospitıl