Kızlar 7 Haftalık gebeyim geçen hafta kahve leke geldi doktora gittim herhangi bir şey olmadığını çocuğun kalbinin attığını söyledi progeston yazdı Bir gün hastanede yattım ve çıktım. Çıkalı bir hafta oldu evde ilaç içip yatıyordum bugün akıntı olmadı tam bitti derken bir anda kırmızı kanama geldi aranızda bunu yaşayan var mı