Arkadaşlar merhaba. Yarın tatile gidiyoruz. 18. Haftamdayım ve çok şükür sorunsuz bir hamilelik geçiriyorum. Yalnız tatil için yapmamam gereken, kesinlikle yapma etme dediğiniz bir durum var mı? En çok merak ettiğim Aqua park bizler için sakıncalı mı sizce, yasak mı?