birtriptanesi normal de geçen hafta olacaktım nst de yüksek sancı çıktı o zaman 38 haftalık tık ve bebek başını kanala sokmuştu erken doğumu tetikler diye istemedim 39+4 bugün kontrol de nst de yine düzenli doğum sancıları çıktı doktorum alttan muane yaptı sıfır açılma sonra ultrason dan baktı bebeğin suyu azalmış o yüzden ail sezaryan olucam pazartesi