Herkese merhaba, 2 yıldır bebek sahibi olmak istiyordum geçen ay yaptırdığım rahim filmi sonıcu bu ay hamile olduğumu öğrendim. Adetim 6 gün gecikti ilk kan değerim 488 di 2 gün sonra 1118 di sanırım. Kaç haftalık hamile oluyorum ve değerlerim normal mi kızlar. Şimdiden teşekkür ederim